Heateenindus.ee osaleb väärtuspõhiste hoiakute kujundamise eeskujukampaanias “Aga Mina” sõnumiga “Aga mina kiidan head teenindajat”, kuna soovime kaasa aidata teenindaja ameti väärtustamisele ja positiivsema ning kvaliteetsema elukeskkonna loomisele.
MÄRTS ON HEA TEENINDUSE KUU – KIIDAME TEENINDAJAID JA VÄÄRTUSTAME TEENINDAJA AMETIT
Märts on Eestis juba 15-t korda Hea Teeninduse Kuu. Hea Teeninduse Kuu on ellu kutsutud selleks, et pöörata tähelepanu teenindajate tööle, mis peab inimestele looma positiivset meeleolu, aga on füüsiliselt ja vaimselt raske.
Usume, et kui inimesed märkavad head teenindust ja annavad positiivset tagasisidet hea teeninduse pakkujatele, siis suureneb ka teenindajate soov teha oma tööd suurema innu ja rõõmuga.
Hea Teeninduse Kuu üheks oluliseks mõtteks on väärtustada teenindaja ametit.
Perioodil 01.03-31.03.2018 on igal inimesel võimalik kiita häid teenindajaid spetsiaalses kiidukeskkonnas www.heateenindus.ee/kiidame, samuti saab anda positiivset tagasisidet teeninduskohtades kohapeal nii kirjalikult, postitades kiidusedeli kampaania postkasti või ka vahetult, öeldes oma head sõnad otse teenindajale.
Teeninduskohtadele, millele kliendid on vähemalt 30. korral andnud positiivset tagasisidet, väljastame 12.aprillil, Tallinna Hea Teeninduse Päeval, tunnistuse ja uksekleebise “Kliendid kiidavad 2018”.
Kiitkem nii oma ettevõtte kui kogu Eesti teenindajaid, märtsis ja aastaringselt!
Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht
Hea Teeninduse Kuu peatoetajad on Swedbank, Tartu linnavalitsus ja SkyMedia