Eesti Noorsootöö Keskus liitus Aga Mina hoiakute kujundamise kampaaniaga, et toetada eestvedajate soovi kinkida tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond.
Eesti Noorsootöö Keskuse asedirektor Kaur Kötsi ütles, et liitumine Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks loodud eeskujukampaania Aga Mina on jätk äsja lõppenud noorsootöö nädalale, mis keskendus noorsootöö võimalustele ja noorsootöötaja kutse väärtustamisele. Nädalast võtsid osa sajad valdkonnainimesed, kes korraldasid põnevaid sündmusi, pakkusid noortele võimalusi osalemiseks ja tõid positiivset tähelepanu kogu noortevaldkonnale.
“Aga Mina kampaania seisab selle eest, et praegused noored ja tulevased põlvkonnad saaksid üles kasvada ühiskonnas, mille väärtusteks on tervem ja turvalisem elukeskkond. Selle nimel näevad igapäevaselt vaeva ka noortevaldkonna tegijad, kelle roll on tagada, et iga noor saaks üles kasvada keskkonnas, mis toetab tema arengut. Aga Mina kampaaniaga ongi soov üheskoos edasi kanda neid positiivseid eesmärke ja astuda sammuke lähemale nende saavutamisele,” selgitas Kötsi.
Aga Mina on erinevate osapoolte korraldatud sündmuste ja kampaaniate kogum, mille ühisosaks on ühine kommunikatsioonistrateegia. Kampaaniaga on oodatud liituma organisatsioonid, nii riigi-, era- ja kolmandast sektorist, kes soovivad oma tegevusega olla eeskujuks. Aga Mina eestvedajaks on Tamo Vahemets.